Service

Service Xerox - Reparatie copiator imprimanta - Cluj

service xerox

Experienţa câştigată de Alfasoft SA Cluj-Napoca alături de Xerox de-a lungul celor 15 ani de activitate, completată de stagii de pregătire periodice, garantează calitatea intervenţiilor echipei de service xerox si reparatie xerox.


Oferind profesionalism şi operativitate în rezolvarea solicitărilor clienţilor, echipa de service vine să completeze domeniul de activitate al companiei cu servicii la calitate ridicată. Pentru asigurarea acestor standarde de calitate departamentul de service Xerox al Alfasoft SA este format din 6 ingineri de service, 2 analişti software, şi alţi membrii ai personalului, care au pregătirea şi dotarea necesare pentru a pune şi a menţine în funcţiune la parametrii optimi echipamentele Xerox, a le controla permanent, a le depana la timp şi a furniza piesele de schimb şi consumabilele cerute de utilizatori.


Este de la sine înţeles că toate piesele de schimb şi consumabile sunt originale.

În Perioada de Garanţie departamentul de service asigură toate operaţiile de întreţinere specificate în Certificatul de Garanţie. Clientul beneficiază astfel de revizii gratuite periodice, evaluarea stării generale a aparatului, curăţare şi reglaje atunci când sunt necesare. Mai mult, se asigură un timp de răspuns de maxim 8 ore lucrătoare de la sesizare şi deplasarea la sediul clientului este gratuită.În Perioada de Post-Garanţie beneficiarii pot opta pentru 2 moduri de lucru cu departamentul de service:


Abonament Service - presupune încheierea unui contract prin care se garantează clientului timpul de răspuns, gratuitatea deplasărilor de service şi costul reviziilor periodice, revizii care nu presupun manoperă, înlocuiri de subansamble şi materiale consumabile utilizate;


Intervenţie Service - presupune garantarea prestării de servicii de reparaţie copiator/imprimanta şi întreţinere, furnizarea de subansamble şi consumabile originale, la solicitarea clientului. Poate fi o optiune pentru acei beneficiari care nu au procese strategice ce implica echipamente de copiere/tipărire, dar vor să aibă acces la service autorizat şi servicii de calitate garantată.

Last Updated on Sunday, 17 July 2011 11:22

Garantie FSMA

Xerox FSMA – Xerox Full Service Maintenance Agreement


De ce aveţi nevoie de Xerox Full Service Maintenance Agreement?

  Produsele Xerox sunt gândite şi fabricate pentru a furniza maximum de calitate când sunt întreţinute şi reparate în condiţii optime;

Xerox Full Service Maintenance Agreement (FSMA) este cel mai bun mod prin care vă puteţi asigura că echipamentul dumneavoastră Xerox primeşte ajustările, reparaţiile şi mentenanţa de care are nevoie de la ingineri de service autorizaţi Xerox care folosesc doar subansamble şi consumabile originale autorizate de Xerox;

Alfasoft SA preia eforturile de aprovizionare şi stocare, reduce considerabil timpii de nefuncţionare, elimină întreruperile circuitului economic şi permite economisirea unor importante procente din costul total prin preîntâmpinarea defectelor şi estimarea corectă a fiabilităţii în orice condiţii de exploatare.


Ce vă aduce Xerox Full Service Maintenance Agreement?

Puteţi să obţineţi suport 24 de ore din 24, având astfel cel mai rapid răspuns din domeniu; Vă asiguraţi accesul rapid la un inginer specializat în a întreţine echipamentul Xerox;Inginerul de service nu doar vă repară echipamentul, el întotdeauna va efectua teste şi reglaje de mentenanţă pentru a preveni posibile defectări majore în viitor;

Toate consumabilele, subansambele şi manopera sunt incluse în Xerox FSMA, şi întotdeauna veţi benficia de consumabile şi subansamble originale Xerox a căror calitate este garntată de Xerox;Orice echipament obiect al unui contract FSMA beneficiază de înlocuire în cazul în care durata reparaţiei depăşeşte perioada standard; Monitorizare exactă a volumului de copiere (tariful de bază FSMA include un volum fix de copii - tot ce depăşeşte acest volum fix, este taxat separat);

Planificare financiară exactă, datorată cunoaşterii şi previzionării costurilor asociate cu echipamentul; Nu necesită aprobări privind cumpărarea de noi consumabile sau piese de schimb la fiecare intervenţie; Facturare periodică, independent de numărul de intervenţii; Siguranţa contractului pe toată durata sa, cu posibilitatea reînnoirii sale.



Last Updated on Friday, 08 July 2011 10:54

Example Pages

Contact

Cluj-Napoca - 0264-414641
Zalau - 0260-661898
Baia-Mare - 0262-222012
Email : info@alfasoft.ro